BeRape RamAi BaCa BLoG aKoo Nih???

Wednesday, April 22, 2009

SeRaM @ MenG"GeRaM"kaN??



benar...
tika ini, jam masih lagi berdetik... 1.40 pagi
jantung ini masih lagi berdegup... dup dap dup dap

namun entah mengapa...
ketika angin sepoi-sepoi linguistik bertiup sayu...
ketika KJ tido berdengkur di blok nya itu...
aku berasa bagaikan ada sesuatu yang mengganggu

PERGH!!!! ALARM KECEMASAN BERBUNYI!!!
tak berenti-renti lagi! dah 1 jam setengah ni !! macamaner aku nak tido apatah studi nih!!!! esok exam wey....


p/s: naseb baek alarm henset aku lagu AKUSTACY...hahaha..bangun2 tido ajer, terus kita JOGET!

7 comments:

  1. mne2 mst ko sbut nme kj ek... xde plk nk sbut nme aku. huhu... aku suh sumbt kapas xmo... hm...

    ReplyDelete
  2. mestilah dia sebut nama aku...
    sebab masa tu aku tido dgn lena sangat dibuai mimpi2 indah...tp tetiba aku termimpi ko yana terus aku bngun dgn berpeluh2..seram...

    ReplyDelete
  3. saitan... ko klu btl2 aku jd hntu msk mmpi ko br ko tau ek kj... siap ko... ko tgu jelh 'org' ktuk tingkp bilk ko yek.

    ReplyDelete
  4. aku x kata pun ko jadi hantu yana??
    hahaha
    aku kata aku mimpi ko...seram..
    ko jadi laki...hahha

    ReplyDelete
  5. aish... bdk 2ekor ni... weh, aku laki pn still hnsom tau. roy kta lbh jntn dr kamu. ha, jwb2...

    ReplyDelete
  6. roy pun cakap kat aku...
    aku lebih ayu dari ko...
    hahahah

    ReplyDelete
  7. eleh... xde bukti... xde... xde sape ckp ko lg ayu dr aku... xde2... tp kn, roy 'comel' mcm hamster... hoho

    ReplyDelete