BeRape RamAi BaCa BLoG aKoo Nih???

Monday, March 30, 2009

Countdown to the finale of 20...

Adoi...
hakikatnya, engat nk wat countdown
konon2, beberape hari b4 besday, nak post citer la..
bukan citer pasal kelembai..bukan citer pasal spongebob...
tp citer pasal aku..
time kecik...
time sekolah rendah...
time sekolah menengah...
time matrik...
dan time kat universiti...

banyak citer pasal aku yg org tak tau..dan aku rasa menarik untuk dikongsi...
tp takpe lar..takde rezeki..spjg besday's week, im too busy wif my assignment to be submitted..

so....amek la ko ringkasan ajer..hahaha..aku malas

1. tak engat ape2 pun..tp mesti comel bangat..ada gambo atas kerusi, tp jauh..tak nmpk

2. pun tak engat..gambo takde gak rasanya

3
. susah la..aku ni pelupa

4
. pun lupa lg

5
. kan da ckp, tak engat

6
. hah, ni da msuk tadika..aku putih sgt masa tu..mcm org Inggeris..ramai jeles

7
. masuk drjh 1 sek.keb.batu 8..byk batunya..hehehe..menang Tulisan Tercantik tau

8
. ms ni dah start rs macam pandai..dpt no.1 ajer..hehehe

9
. darjah 3, msuk kelas pertama..3Dinamik tak silap..

10
. wakil sekolah ptandingan bercerita kisah2 nabi...dpt no.3 zon..comel sgt

11.
aku tukar sekolah sbb pindah umah..masuk bercerita, wakil SK Sg. Isap..no.3 daerah..hee

12.
dpt wakil Pahang gi Kem BM, kat Port Dickson, N9...bangga sgt2

13.
masuk KIPNB...sekolah kat SMART

14
. ms ni join olahraga..dpt emas...dpt awek..ala, cinta ms muda2..ape yg syoknyer..

15.
wakil Syarahan Agama, trus dapat no.2 Negeri...huh,terkezut

16
. tukar sekolah lg..arahan PNB...kali ni, kat SMK Astana..fuh nama jer gempak

17.
jd ketua pengawas, wakil Pahang syarahan agama kat Miri, Sarawak...bestnya

18.
masuk matrik perak..alahai,jauhnya...

19.
abes matrik, apply psikologi kat UTM..DAPAT!! yea..yea..

20
. mcm2 berlaku dlm hidup....

+

1/2
mcm2 gak yg berlaku
+
1/2
berlaku mcm2 dlm hidup
=
21th
tahun perjalanan aku pd waktu ini...

No comments:

Post a Comment