BeRape RamAi BaCa BLoG aKoo Nih???

Tuesday, March 24, 2009

Kamelia??? AweK AkOo??

kadangkala, lagu boleh menusuk tepat ke kalbu tatkala emosi bergaul dengan rasa...
Namun, luahan kata bisa diterjemah pabila melodi berkumandang mengalun jiwa
Seolah-olah menggambarkan bait ayat yang mengatur hubungan kita...


Kamelia....
Maafkanlah aku
Karena ku tak bisa
Temani tidurmu

Kamelia....
Lupakanlah aku
Jangan pernah lagi
Kau temui aku

Kau....wanita terhebat
Yang pernah singgah di hatiku

Kau....wanita yang tegar
Ku mohon lupakanlah aku

Sudahlah jangan menangis lagi
Ku rasa cukup sampai di sini
Mungkin di suatu saat nanti
Kau temui cinta yang sejati

Sudah cepat lupakanlah aku
Jangan pernah ungkit masa lalu
Ku takut kekasihku pun tahu
Kau pernah menjadi simpananku

Kamelia....


Tajuk Lagu: Kamelia
Penyanyi: Irwansyah

No comments:

Post a Comment