BeRape RamAi BaCa BLoG aKoo Nih???

Tuesday, March 24, 2009

It'S Haagen-Dazs TIME!!!

huh..lama tak menulis kat blog ni..
bukan aper, sibuk ngan assignment dan test yang bertimbun2...
kadang-kadang, terpaksa spend time utk melaser kelembai yang makin haruk dlm course aku..
s0,semua tu perlukan otak beb (bukan botak!!)

walau pepun, aku tetap spend my quality time to get enjoy myself..
yg latest, aku dapat merasa AISKRIM HAAGEN-DAZS !!!!!
ni sumer gara2 trouble gurlz yg gigih nak mkn aiskrim tu walhal aku sbnrnya nak sgt makan baskin' robbin (nak dpt makan gak sblm besday nih!!! )

kitorg gi kat Jusco Bukit Indah, coz Trouble nak makan kat sana..aku nak kuar cari cooler fan laptop ni..dah lunyai wayar2 dia kena bantai ngan aku..(no wonder tak amek engineering kat UTM nih...hehehe)..

so, kat Jusco sana plak, ada offer aiskrim Haagen-Dazs tu..guna kat jusco, dpt potongan rm3..ok le tu.so, promoter tu bg pinjam kad jusco dia, n kitorg amek yg 100ml X 4 perasa...tak engat lar harga dia...dlm rm29 kot after discount..

so, aku chop yg caramel apple crumble dan strawberry cheesecake, si Trouble tu amek cappuccino caramel truffle dan praline & cream..ala, mula2 ajer.pastu kitorg maen bantai rasa sumer..tp aku tak byk sgt mkn, coz on diet..(hahahaha)

kesimpulannya, ada yg jeles kitorg tak ajak makan sama..alalalala, rileks! nanti kita makan baskin robbin plak ek..hehehe


Ni la 4 perasa aiskrim yg aku makan..aku paling suka, caramel apple crumble. BEST!



Aiskrim da tinggal separuh..TROUBLE YANG ABESKAN MAKAN SUMER...wuwuwuw



Akhirnya...yang tinggal hanyalah beg kertasnya sajer..huhuhu..tu pun TROUBLE amek gak..huh

No comments:

Post a Comment