BeRape RamAi BaCa BLoG aKoo Nih???

Sunday, February 22, 2009

AkOo YaNg KeLetiHan...HuhUhu

Huh, dah lama gak aku tak update blog ni..biase lar, bakal PM kan..hoho..perasan tul! :P
Semalam, abes gak program pertama yg aku kena kendalikan as new exco of Kelab Penyayang 09. Daripada hari sblmnya, aku dah cuak memanjang pikirkan pasal program SEPETANG BERSAMA KELAB PENYAYANG UTM 2009 tu..

“Berapa org yang akan datang lar..?? Nak makan ape la untuk jamuan ringkas..?? Aktiviti2 yg aku rancang tu sesuai tak utk dimainkan bersama-sama alumni..?? dan paling penting, siapakah yg boleh bantu aku handle aktiviti2 tu nanti??”...(ye la.exco aku ni takde AJK kat bwh plak..sesak beb!) itulah pertanyaan demi pertanyaan yg bermain di minda aku..seolah2..
“…Berperang dengan curiga di firasatku…” (wah,lirik lagu RAWAN tu..hehe)

Pg2 hari lagi (hampir pukul 10 lar..hoho) aku, afiq, li ngan radzi dah gerak cari barang2 utk disediakan bg aktiviti petang (Sabtu) dan untuk hamper bg camp next week (Afiq AJK Cenderahati)…

Dari gi kedai borong kat Taman U, kitorg gi plak Kedai Rainbow ngan Kedai RM2, gi berenti makan kat depan Restoran Pak Ali (tak ingat nama dia..huhu), kitorg bergerak semula gi umah Afiq amek bekas air dan terus gi UO Superstore kat Plaza Angsana, tak puas lagi kitorg gi plak Giant U-Mall cari barang lagi..hampir pukul 2.30 baru kitorg sampai U smule..

Pukul 3 plak, kitorg kena gi Bilik Kelab utk gotong-royong wat sandwich..tp pukul 3.20 baru kitorg sampai..hehe..yang ada?? Faiz (wat keje dia), Yuyu, Kak As and ktorg berempat yg buat sandwich tu ngan air..pukul 4.05 baru Nadia sorg sampai nak tolong..

Tetiba…pukul 4.45 hujan lebat mencurah..alamak, pukul 5 aktiviti! Terpaksa la aku gigih anta mesej kata tukar tempat ke Dewan KRP, bersama ngan Radzi..tup-tup, ujan berenti pukul 5.15 tp org masih takde lg kat dewan..Aku suh Yuyu tepon ahli2 yg aku anta mesej guna enset aku..

HARAM!!! Ramai tak angkat! Yg ada pun, ckp balik kampong tak dapat datang! Sabau ajer lar Roy oi…

Pukul 5.45, baru la ade beberapa org lagi dtg.. (jumlah masa tu dlm 15 orang lar..) aku pun mulakan aktiviti..tp selepas pukul 6, bertambah lg beberapa org..lebih 20 gak yg dtg..sebab dah lewat mula, aktiviti yg sempat main juz ice-breaking, maen lawan2 lagu n MAFIA ajer..huhuhu..tu pun pukul 7 baru abes maen..

Pastu kitorg makan sandwich beramai2…seb bek sedap! Pandai aku beli bahan2 nak buat..huhu..

Tp, yg bestnya, malam tu kitorg gi makan kat Anjung Petra, alumni belanje makan ikan bakar..pergh..hampir2 radzi ingin menjilat jari kaki aku disebabkan oleh tak puas makan..hoho..pukul 10.20, baru kitorg balik kolej..

Kesimpulannya, AKU LETIH SANGAT-SANGAT WOOO…. TAKDE ORANG KE NAK TOLONG URUTKAN BADAN AKU NIH!!! huhuhuhu

(p/s : kelakar tgk Li berkobar2 maen sambung lagu…takpe, aku bagi chance aje kat ko biar menang..hee)

No comments:

Post a Comment