BeRape RamAi BaCa BLoG aKoo Nih???

Monday, June 1, 2009

ArGh...PeNat!!!



Senyap...

Bisu...
Sepi....


aper kali ni ek??? ini bukan promo citer SEPI...citer tu dah lama kuar kat pawagam lar....tapi ni promo pasal life aku la semenjak 3 minggu yang berlalu ni...huhuhu

aper? korang taktau??? hehehe..rileks...meh ceq kabaq kat depa semua..aku skrg sedang jalani Latihan Industri a.k.a Praktikal la yeob oi..tp, selama 8 minggu ajer.huhuhu..kat maner? BIARLAH RAHSIA bak kata pelantun artis faveret KJ tuh..hihi

tp ringkasnya, life aku sblm ni agak bz...yela, sbg psychologist, aku kena lar membuat ujian psikologi, kajian dan juga mengendalikan pelbagai program selain kaunseling...so, aku sgt bz memanfaatkan masa yg ada utk timbulkan suasana mesra agar aku dapat kawal budak2 ni semua, sekurang-kurangnya tak wat masalah besar sepanjang aku praktikal ni..biar ar nama dan reputasi aku kekal baik woo....hihihihi

tp, dalam 2 minggu ni, life aku akan sedikit lapang..sbb??? lar, kan budak2 tgh cuti sekolah skrg...so, dorg semua balik kampung lar..tinggal lar aku membuat keje yg kadang2 tak tau keje apa yang nak dibuat...huhuhu..takpe2. yg penting, masuk keje pukul 8, pukul 5 dah chow!! malam2, bley tgk citer faveret!! hohoho

ehh, sori la. aku banyak melalut pasal diri aku kali ni..yela. aku dalam pejabat ni..rehat jap sementara mengalih-bahasa dan menyediakan soalan ujian kerjaya Holland. Pening...Nway, tak sabar nak balik bilik tido!!! huahuahauhau


p/s: seksa nak kuar ke bandar drp tempat ni..ade sape2 nak sumbangkan transport???huhuhu


1 comment:

  1. roy... boring gile ko mnyepi dr blogging... aku xtau nk gelakkn sape dh. xtau nk komen2 bernas kpd sape dh... huhu...

    ReplyDelete