BeRape RamAi BaCa BLoG aKoo Nih???

Saturday, April 17, 2010

ObSes daLaM CinTA!! BikIn aku GeLi!



sentap
pelik
loya

apa yang aku nak bebelkan ni???hurmm....oh ye, da agak lama aku tak update blog.bukan ape, skrg tgh bz ngan final exam. baru 2 papers lepas, n ade lg 2 papers yg menyusul..malah, Thesis a.k.a PSM aku plak stuck, ad problem...so mmg aku sgt tensen n bz semenjak dua ni..mood pun da lari terbang jauh kadang kala (TETIBA!! hahahaha)...nway, aku nk kongsi satu yg menarik ngan korang semua...pernah tak dgr

LOVE OBSESSION???

atau dalam mudahnya, cinta gila la dlm bhs kita ni...

bagi aku, cinta gila ni adalah satu perasaan cinta yg melampau, tak kira la sama ada pihak lelaki atau perempuan...aku dgr2, atau bc aje la luahan2 kisah dlm sokabo tu..tapi, bila membe aku suh baca komen di page facebook sorg membe dia, SEYES!!!! aku GELI + LOYA + SERAM!!



normalkah??? seorng pakwe, menyatakan dia syg kan awek dia di page facebook awek dia?..NORMAL

normalkah??? seorg pakwe, memuji awek dia cuteeee sgt di komen foto2 awek dia? ...NORMAL

tetapi, kalo komen yg di beri mcm ni??
Wall post - Anwar: "SAYA, ANWAR BIN ZAIN (contoh) AMAT MENCINTAI CT NURHALIJAH BINTI TARUDDIN (contoh)...Sangat syg2 999999....I Love u baby...
Komen 1 - Anwar : Abg syg baby sgt 9999..abg perlukan baby dalam hidup abg..abg tak leh hidup tanpa baby...
Komen 2 - Anwar : Thanx kerana sudi terima abg dlm hidup baby..abg takkan lepaskan baby..abg memang teramat cinta kan baby...abg akan pastikan baby menjadi milik abg..i love you baby
Komen 3 - Anwar : Abg takkan benarkan org lain merampas baby daripada hidup abg..abg akan pastikan baby menjadi milik abg seorg aje...syg baby sgt 9999

Kritikan 1: GILO!!! tulis curahan perasaan geli-geleman kat wall org! da la page org lain..kalo page sendiri, takpe la gak.lantak ko la..pastu ko sorg aje yg tulis komen tu! awek ko senyap aje..agak2 dia pun geli nk bls..isk isk
Kritikan 2: "syg 999999??" geli siaoooooo....
Kritikan 3: kalo la ditakdirkan takde jodoh, confirm mamat ni akan wat perkara bodo punya la nanti! "tak boleh hidup??" eeiiiu....Allah tu ko letak kat mane????
Kritikan 4: kalo ad org yg rampas?? ko nak wat ape?? belasah? bunuh? GILO ABNORMAL punya org...

dah2..aku taknak bebel panjang2...byk gile komen2 dia yg geli-geleman..hatta, ad membe perempuan awek dia ni, A; kata yg awek dia syg dia (A) gak, di mamat abnormal ni leh bls; "aku akan pastikan syg CT (cth) hny utk aku sorg aje...aku nak semua kasih syg CT. aku tak akan benarkan sape2 amek kasih syg dia.." eh, ello! membe aje pun. perempuan plak tu. yg ko serious nape?? ahhh...da la..aku da panas geli ni..korg tgk la ad photo yg mamat PSIKOPAT ni letak..siap tulis kat wall post; "ANWAR BIN ZAIN (cth) + CT NURHALIJAH BINTI TARUDDIN (cth) + 5 BABIES = KELUARGA BAHAGIA"........arghhhh, muntah hijau dah ni! STOP!!!!!!!


p/s: bercinta gak, tapi pandai2 la bersederhana..taknak over!

17 comments:

  1. perghhh...mmg obses..hurmm bahaya..sederhana sudah..n Tuhan pun nk obses kita kurang...aishhh sedar2 utk dr n sume..
    bgs r roy tulisan mu..hikhik

    ReplyDelete
  2. ekin: byk sgt komen mamat ni yg geli2...slalunya, girl yg over2..ni terbalik..jatuh ego seorg lelaki (masculinity)..hahaha...jd ekin, kalo ko ter'nasib x baik' ter'kapel' ngan mamat mcm ni, better cepat2 ko lari...ini nasihat aku, sbg seorg membe lelaki ko..seyes, MAMAT NI GILER!!!!

    p/s: aku tulis guna komputer.mmg la bagus.hu3

    ReplyDelete
  3. hehe ye ak faham mksd ko...ayat2 dia pun hurmmm tersirat betul n dpt dipk kan...uwekk..hakhak...

    ala ak mksd kn ayat ko la..tulisan ak pun cantik coz guna kmpter hahahha...;D

    ReplyDelete
  4. haha..ntah2, bg ko romantik kot mamat cm ni??persepsi msing2..aku tak salahkan..tp, myb sbb dia msih budak2..tu yg tak matang..hikhik

    p/s: hahaha...pasni tulis ayat sastera plak la

    ReplyDelete
  5. yup betui tu...budak2 lg ke? hurmm mgkn kot..ak pun xtau sp..tp ap2 pun give benefit gak ap yg ko tulis..;)

    uish tulis sastera..ok gak..ak nk bc ..hee

    ReplyDelete
  6. lahir taun 88..budak2 la tu..kuikuikui...

    p/s: ni puji2 ni, mesti nk suh belanja choki2 ni..takde2..kena beratus dulu

    ReplyDelete
  7. euuwww...over la si anwar zain ngn ct tuh.. name baek punye..

    ReplyDelete
  8. masturah: hehehe...singkap kesah2 lampau..huhu

    ReplyDelete
  9. hahahhaa...melampau² sangat tunjuk sayang nya ni....aduhla...tolongla...awek nya pun mesti segan...nak block takut pakwe nya terasa or wat bukan²...so relakan je la wall nya di conteng dengan ayat² sebegitu....

    *minta di jauhkan la dari lelaki² seperti ini....tak salah nak tunjuk rasa sayang tu...tapi berpada-pada la....

    ReplyDelete
  10. aainaa: tu la...sib bek la awek dia tu penyabar..isk isk..ape la mamat tu..tak pk ke thp 'kemaluan' awek dia tu bila wat camtu???huhuhu

    *betol3

    ReplyDelete
  11. org camtu dah tak pk perasaan org lain...yg die pk perasaan die je....uhuhuu...

    ReplyDelete
  12. perasaan overdose????eeuiiiiiii...seyesly! roy mmg takkan buat mcm tu...tak romantik lol

    ReplyDelete
  13. itu bukan romantik dah tu...itu dah psyco dah tu...isyh rimas la ngan orang camtu....geli pun de....dah wajib kawin tu....uhuhuuh...mengganggu ketenteraman sungguh....

    ReplyDelete
  14. aainaa: hahaha..betol22...da wajib kuasa 999999 da tu kena kawen..heheee

    ReplyDelete
  15. ak tau sape org tu.. roy berani buat pendedahan eksklusif

    ReplyDelete
  16. tuan rumah, leh tak nak kopi pes n3 awak? huhuh sangat mantop la.. i loike.. kalu u dah bg permisi i buat.. kalo tak, i seronok baca u nye n3 yang ni..

    ReplyDelete