BeRape RamAi BaCa BLoG aKoo Nih???

Sunday, November 29, 2009

UsaH RaGu deNgan Takdir....


tanya sang hati...sampai bila perlu menanti...
arjuna bicara, hanya takdir penentu segala...

benar...
mereka bukan lagi cerita 5 tahun lalu...
benar...
mereka bukan lagi penglipur yg sama 5 tahun lalu...
kerana detik berlalu mematangkan mereka
untuk melalui landasan hidup dan haluan
namun
mereka sendiri tahu
bahawa rasa ini masih sama seperti 5 tahun lalu
cuma seringkali dilelahkan
dengan pelbagai keletah dan kekhilafan tafsiran

ada tika
mereka acap kali mengungkap
"rasa ini amat menyakitkan..."
"semoga perhubungan ini terjalin di akhirnya..."
"andai jodoh tercipta untuk kita, kita pasti akan bersama..."

arjuna tahu sang hati bermuram durja
arjuna tahu sang hati terasa terasing
arjuna tahu sang hati kesepian
hati yang terguris....moga lenyap sendirinya
hati yang sedih....moga terbit senyumannya
hati yang sunyi....moga yakin disisinya

bukan usia alasannya...kerna ia hanyalah angka utk berkata-kata
bukan masa sebabnya...kerna detiklah mematangkan mereka
bukan hati ujarnya....kerna telah terikat pd satu lafaz
cuma seringkali diri arjuna terasa kerdil
untuk melayangkan sebuah kehidupan impian sang hati
tapi dititipkan kesetiaan sehingga ke hujung waktu
dan keredhaan
andai cerita ini hanya satu momen indah
yg tiada berpenghujung
dan tidak mampu lagi dinanti sang hati

haluan ini terasa panjang
terasa pedih....membiarkan sang hati sebegini
terasa getar....mencipta ilusi yang diimpi
terasa lambat....membuka lintasan memahkotakan sang hati

tanya sang hati...sampai bila perlu menanti...
arjuna bicara lagi, hanya takdir penentu segala...


video

Lirik Cinta Terakhir - Aiman

Kau cinta pertamaku
Kau cinta terakhirku
Tiada apa yang bisa
Menafikan kasih kita

Kau ayu di mataku
Satu antara seribu
Tiada tara di dunia

Korus
Mungkin kan terputus di tengah jalan
Mungkin kan terlerai tanpa ikatan
Usah ragu dengan takdir

Kau ayu di mataku
Satu antara seribu
Tiada tara di dunia

Ulang korus

Mungkin kita kan berbeza haluan
Berakhirnya cerita percintaan
Segalanya ketentuan Tuhan

Ulang korus

Lagu/Lirik: Hafiz Hamidun
Artis: Aiman


11 comments:

  1. kenape label dia romantik...

    kenapa tak JIWANG KARAT...!!!

    huh..
    mamat jiwang.!!

    ReplyDelete
  2. aku mmg romantik...hahaha...
    jeles la tu org pun bley feeling mcm dia wat...kuikui
    mamat gemuk!

    ReplyDelete
  3. mane ade org gemuk.!!!

    ni nak kene ni.. dah la jiwang.. takut bawak kete malam.... kuat tido.... dan surely gemuk.!!!!

    ReplyDelete
  4. bukan takut la..org silau..silau ngan rabun berbeza la..isk budak seni ni..
    tido yg cukup, menjamin kesihatan yg baik..itupun tak tau ker??
    sbb tu ak sgt2 sihat..hahaha

    ReplyDelete
  5. Cinta Terakhir~ sgt suke lagu tuu..huhu sedeyyy

    ReplyDelete
  6. ape yg sihat.!! malam pun silau nak bawak kete.!!! huweeekkkkkk

    ReplyDelete
  7. isyh...apa kes fairuz ngan roy ni....lek arr...pasal silau pun mahu gadoh ke...

    tengok aainaa steady jek...hahhaaa..apa kene mengene??? huhuu....

    tapi memang lagu cinta terakhir ni best!!!♥

    ReplyDelete
  8. ihan: hahahaha...ko mmg jiwa leleh ihan..

    apai: tau la dia tak pakai cermin mata! huh..apai poyo!

    aainaa: ntah si apai ni aainaa...ngade aje kan dia tu...aainaa, nyanyi lagu tu skali plzz!!!!

    p/s: apai jgn nk interframe plak...biar le aainaa nyanyi sorg2...hahaha

    ReplyDelete
  9. erk!!!! kene nyanyi ke roy??? takmo²!!!!

    biar je la fairuz yg nyanyi...dier kan penyanyi yg hebat!!! wah!!! :P

    ReplyDelete
  10. sudah la roy boroi... padahal sape yg selalu nyanyi lgu tomok la... cuba untuk mengerti la... jiwang2 tu sume.. sampai mendung berarak sepi dah kuantan tu..

    ReplyDelete