BeRape RamAi BaCa BLoG aKoo Nih???

Wednesday, October 7, 2009

PLeaSe PLEaSe PLeaSE

geram...
benci...
stres...

apa maksud aku ni??hurm...ni pasal kat blok aku ni la....sia-sia aku byr mahal smpai 800 lebih...tp, air takde la plak...Adoi lar..kalo stakat takde 2, 3 jam aku bley tahan lg, ni smpai 2-3 minggu....

tp sib baek la aku ni rajin tadah air...so, ada la simpanan air dlm bilik air aku...tp, kalo berterusan camni, memang sesak la aku nak kena ulang-alik gi 'wing' sebelah utk angkut air...waaaaaa aku taknak wey.....

Selamatkan AKu!!!!

MAKLUMAN


Adalah dimaklumkan bahawa gangguan bekalan air akan berlaku mulai hari ini (06 Oktober 2009) selama dua (2) hingga tiga (3) minggu. Kerja -kerja pembaikan dan penggantian tangki air sedang dijalankan. Oleh yang demikian, para pelajar diminta mendapatkan bekalan air di 'wing' sebelah sehingga bekalan air dapat dipulihkan.

Segala Kesulitan Amat Dikesali.

Unit Awam,
Pejabat Harta Bina


p/s: arghhhhhh tensen!!!


No comments:

Post a Comment