BeRape RamAi BaCa BLoG aKoo Nih???

Friday, March 26, 2010

terKezut!!!

perhatian kepada TUAN-TUAN dan PUAN-PUAN..dimaklumkan bahawa blog ~ AkU DaN SeSuAtu... ~ ini telah menerima satu award daripada Cik Ihan ...


Hadiah yang diterima adalah pakej melancong ke Universal Studio Singapura selama sehari suntuk beserta belanja makan sebanyak rm500...hadiah ditaja oleh Cik Ihan jugak...TQ2

*************************************************************
Hahahaha...kelentong ajer!! bertuah kalo Cik Ihan tu nak belanja makan kat Meranti tu pun..huhuhu...org da ade cik abg la katakan..keh keh keh.. nway, bagi yang terima award ni, ada beberapa syarat yang perlu dipatuhi iaitu

  • Thanks & link to the person that gave you award..
  • Past this award onto 12 blogger's you've recently discovered and think are fantastic..
  • Contact and let them know they've won the award..

tapi, memandangkan aku sangat malas nk tulis lagi pada saat ni, semua yg dtg membaca kat blog aku ni dan mempunyai blog, aku anugerahkan award ni pada korang semua lar!! hahaha...kalo nak hadiah, tuntut pada cik ihan ek..kasi bangkrap sama beliau...hehe


p/s: seronoknya aku da dapat hadiah besday awal dan mahal yang telah dipos laju..suke giler...Thanx ek.. (aku tau, dia mesti bc blog aku nih! hehehe)

No comments:

Post a Comment